Ahad, 19 Februari 2012

Bil internet TM yang menggembirakan?

Hai, selamat berhujung minggu. ED nak berkongsi dengan anda bil internet ED pada bulan lepas. Gembiranya bila ED lihat jumlah bayaran yang ED kena jelaskan pada bulan ini. Agak2 anda, berapa ED kena bayar? Jom lihat bil internet dari TM yang ED scan di bawah ini..

Bil internet ED bulan lepas. Jumlah yang perlu ED bayar RM0.00. Hehe..

Alhamdulillah, bulan ini ED tak perlu bayar sesen pun kepada TM. Ini kerana bayaran telah dijelaskan pada bulan lepas. Sebenarnya ED pelik juga sebab setiap bulan, ED akan bayar bil internet mengikut bil yang ED dapat. ED rasa bulan lepas pun, ED bayar cukup2. Harap2 tiada pembetulan la dalam bil tersebut pada bulan depan.


Sebelum ini, ED pakai broadband. Kelemahan pakai broadband, semakin banyak kita pakai internet, semakin tinggi juga bil internet kita. Kalau sudah sampai kepada had penggunaan yang ditetapkan, internet kita akan menjadi perlahan. Jadi, dalam segmen Bijak belanja hari ini, jom gunakan internet Streamyx daripada TM kerana pakai sebanyak mana pun, bayarannya akan tetap sama. Jadi, jom Streamyx! Udada Ubabye!!




ED: rasanya TM baru kemaskini akaun ED dan mereka dapati yang bayaran ED sebelum ini ada terlebih untuk 1 bulan. Tu, yg bulan ini ED tak payah bayar bil lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi