Khamis, 16 Februari 2012

Gambar2 seram dan sinopsis drama Amukan Pocong, akan datang di TV3..

Drama Seram Terhebat 2012, Amukan Pocong di TV3. Akan datang..

Hai, ED nak kongsi kepada anda gambar2 penggambaran drama Seram terhebat 2012, Amukan Pocong. Sebab apa hebat? Klik catatan ini. Gambar2 yang diambil ini nampak macam real dan membuatkan ED tidak sabar menantikan drama tersebut. Jom kita lihat shot2 menarik dalam drama Amukan Pocong yang akan ditayangkan pada bulan hadapan di TV3. Amaran, jika anda lemah semangat, jangan teruskan melihat.. Hehe..

Inilah pocong yang akan mengamuk di kaca TV anda..

Satu lagi pocong berkeliaran mencari mangsanya..

Menyeramkan betul wajah pocongnya..

Shot ni pun nampak seram..

Babak Nabila ketakutan berjumpa pocong..

Babak Erin Malek diburu pocong

Babak seram antara Erin Malek dan pocong..

Mangsa amukan pocong. 

Seram bukan? Semua gambar ED perolehi daripada halaman facebook Amukan Pocong. Jom kita like ramai2. ED rasa drama ini akan membuatkan penonton menjerit dan berdiri bulu roma apabila menontonnya. InsyaAllah, drama ini akan menggantikan drama Santau Merasuk. ED akhiri dengan sinopsis drama ini ye. Udada Ubabye!!

Sinopsis Amukan Pocong:

Mengisahkan 3 sahabat (Long Husin,Jidin dan Lan Becok) yang gila berjudi hingga sanggup melakukan apa sahaja.Mereka tidak sengaja telah memuja sebuah kubur lama yang tertanam didalamnya mayat seorang pengamal ilmu hitam(Awang).

Akibat sifat dengki dan iri hati,Jidin dan Lan membunuh Long Husin semata-mata mahu mendapatkan tangkal milik Long Husin.Namun Awang membangkitkan Long Husin atas janji yang telah dilafazkan oleh Long Husin.

Bermulalah satu pengembaraan ngeri apabila mayat Long Husin yang telah dibangkitkan semula ini mengganas mencari mangsa.Mangsa Long Husin adalah anak gadis kebanyakkannya,dan dia perlu membunuh seramai 13 orang sebelum dirinya dibebaskan dari Awang.

Sumber: Facebook Amukan Pocong.



ED: Pastikan anda tidak berseorangan apabila menonton drama ini kerana mungkin ada kepala yang akan berbunyi dari bilik air anda. Kepala paip! Hahaha, ED gurau je... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi