Ahad, 15 September 2013

(Akasia TV3) Drama Playboy Itu Suami Aku, akan datang...

Hai, sebuah novel lagi akan diadaptasi menjadi drama dalam slot Akasia TV3. Tajuknya, Playboy Itu Suami Aku. Eksklusif, jom kita lihat hero dan heroin dalam drama adaptasi novel ini..

 Abdul Fattah dan Risteena pelakon utamanya..

Semalam, ED sempat mesej Fattah menerusi Twitter untuk bertanyakan info drama ini. 

Petikan mesej ED bersama Fattah di Twitter

Drama ini djadualkan memulakan penggambaran pada hujung bulan ini. Nantikan ye.. Terima kasih kepada pembaca blog, Khairul Akmal yang memberikan info ini kepada EDtv. Alhamdulillah, sekarang dah ada pemberi sumber untuk blog.. Udada Ubabye!!



ED: Dengarnya, drama ni tayang hujung tahun ni..

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. Betul.. Dengarnya, byk lg novel akan diadaptasi..

      Padam
  2. wah.. tak sabarnya.. novel Playboy Itu Suami Aku?! memang best!! novel tu memang laris sampaikan ada peminat Suri Ryana yang masih tak dapat nak beli PISA sebab tiada stok.. hurmm.. lepas dah jadi drama.. memang bertambah laris lah novel ni.. harap harap Fatah dan Risteena mampu membawa watak Adrian dan Afina dengan sebaik mungkin.. semoga mereka tidak mengecewakan para peminat PISA! ..

    BalasPadam
  3. sya dah ade 3 karya kak suri ryana novell dye semua terbaekkkk
    tak sabar lha tguuu pisa neyyy

    BalasPadam
  4. walau citer tak on lagi tapi best sebab memang suka tengok fattah ni berlakon sejak citer cinta jannah. baru terfikir dia ni boleh jadi hero. rupanya betul2 jadi. harap drama ni akan meletop

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi