Selasa, 22 Oktober 2013

(Akasia TV3) Gambar-gambar shooting drama Playboy Itu Suami Aku?

Hai, drama Playboy Itu Suami Aku akan menggantikan Love You Mr Arrogant dalam slot Akasia TV3. Dijangka drama ini akan tayang pada awal November. Jom kita saksikan gambar-gambar sekitar shooting drama ini..

Antara pelakon utama, Chacha Maembong, Fattah dan Nur Risteena

Nur Risteena sebagai Fina

Nur Risteena

Nur Risteena

Afina Aulia watak Risteena

Fattah Hero Remaja sebagai King Adrian

Fattah

Chacha Maembong

Chacha Maembong

Wan Sharmila pun ada..

Ben Amir dan Fattah

Keluarga King Adrian

Sekitar shooting

Sumber gambar: instagram janejovi79, risteena dan fattah.

Saksikan drama ini dalam beberapa minggu lagi di TV3. Drama ini terbitan Temenggong Pictures dan diarahkan oleh Azmi Hatta ( tunang Elly Mazlein). Udada Ubabye!!



ED: nantikan!

7 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. assalam.. nak kasi tahu yang saya nak repost entry ni dalam blog saya.. dan saya semestinya akan kredit ke blog ni.. :D so harap harap tuan blog tidak menuduh saya menciplak entry ni.. :)

    BalasPadam
  3. tak sabar nk tgk walaupun sedih lyma dh nk habis

    BalasPadam
  4. Hu best nya cita ni ......:)

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi