Jumaat, 29 Ogos 2014

(Sembang) Pengalaman berurusan dengan customer services Econsave

Hai, pagi tadi ED pergi ke Econsave untuk beli barang dapur. Nampak ada promosi susu coklat Dutch Lady, beli 2 dapat percuma Sudoku Thomas & Friends, ED pun belilah. ED juga beli sosej promosi 1 RM1.99 sebungkus tetapi bila bayar, sistem tak update. Harga sosej tu sebungkus RM3.15, ED beli 2 jadi RM6.30. ED tak salahkan cashier, jadi ED pun pergilah ke customer service untuk buat aduan secara berhemah.

Bila sampai customer services, pekerja yg jaga tu pekerja baharu. Dia tak tahu free gift sudoku tu letak kat mana. Dia terus call manager untuk datang ke tempatnya. Bila manager sampai, ED terus buat aduan tentang harga sosej tadi. Tanpa berlengah, manager tadi terus bertindak pergi ke kaunter dan memulangkan baki wang ED. Selepas itu, seorang manager lagi sampai untuk cari free gift tadi. Akhirnya jumpa pun! Free gift terletak dalam kotak yang masih belum dibuka. Sampai dua manager datang untuk selesaikan pertanyaan ED.

Inilah free gift nya. ED tak kisah kalau takdepun. Saja tanya di Customer Services.. ED puji kejujuran dan tanggungjawab mereka bekerja.

Kalau anda ada masalah atau kemusykilan di pasar raya, jangan marah2 dulu. Selesaikan di customer services. Udada Ubabye!!



ED: kita ada hak pengguna..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi