Jumaat, 29 September 2017

(Sembang) Cara top up Njoi guna CIMB Clicks

Takde masa nak keluar beli kad top up njoi? Tadi ED beli top up njoi guna cimb clicks. Kalau dah tahu cara, boleh jimat masa & kos.

ED share tutorial beli top up njoi guna cimb clicks.

1. Buka aplikasi cimb clicks anda & pilih menu top up.

2. Selepas itu utk perkataan to, masukkan nombor handphone korang. Nanti nombor top up akan dihantar ke nombor handphone yg ditaip tadi. Pastikan top up astro njoi, masukkan amount & buat ikut langkah yg tertera sehingga selesai.

3. Selesai beli, kita akan terima sms nombor top up njoi macam ni. Ikut je langkah yg diberi. 

4. Selepas itu, boleh beli channel. Buka tv saluran 200, beli saluran kesukaan anda.

Nombor webe tak boleh beli channel, kalau rangkaian lain baru boleh (saya beli channel guna nombor Maxis saya).

Selepas ikut langkah yg tertera dlm saluran 200 njoi, maka berjayalah kita untuk membeli channel Astro guna njoi. 

Saya beli astro bella sebab nak tengok telenovela. Hehehe.. Udada Ubabye!!



ED: mula2 beli, kekok sikit

6 ulasan:

  1. Tq info...blog saya https://cararesepi.blogspot.my/

    BalasPadam
  2. Saya sudah ikut step..n sudah ditolak rm 10 tp masih belum dapat maklum balas..setengah jam menunggu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la, sy pon topup xmasuk jugak...

      Padam
  3. Kalau top up guna no lain boleh x?

    BalasPadam
  4. Sy pun sama nasib top up 10rgt

    BalasPadam