Ahad, 1 Mei 2022

(Muzik) Lagu raya baharu Ramlah Ram, Kemenangan

Dah tengok belum muzik video lagu raya Kemenangan nyanyian Ramlah Ram?


Ramlah ram lancar kan Muzik Video Raya terbaru.. Setelah sekian lama tidak menghasilkan lagu Raya terbaru, penyayi Lagenda negara Melancarkan Lagu dan Muzik Video lagu Raya terbaru berjudul Kemenangan ciptaan Mohar dan lirik oleh ismi Dan ramlah ram sendiri.

"Setelah sekian lama saya tak keluarkan single raya saya rasa nerves. Sebab trend lagu sekarang kan dah lain.apa pun saya yakin lagu lagu raya yang berkonsepkan kemelayuan begini yang akan terus malar segar dan melekat di hati pendengar setiap Kali menjelang raya" 

Muzik video Kemenangan boleh ditonton secara rasmi di saluran youtube ramlah ram group.


"Saya mengucapkan terima kasih kepada adik saya Zoey Rahman Dan mikaseries kerana sponsor pembikinan Muzik video ini bersama bangsawan picture, sy sangat terharu tak sangaka Zoey Dan team sayang saya sampai macam ni, akak sayang korang " - Ramlah Ram

"Dan saya hadiahkan lagu kemenangan ini buat semua peminat yang menyokong saya selama ini".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi