Jumaat, 26 Ogos 2011

Tasha Shilla botak dalam Ramadan Terakhir.


Assalammualaikum. Semalam, tamatlah sudah drama Ramadan yang paling diminati ramai iaitu Ramadan Terakhir. Terbaik kan drama tu? Jalan cerita drama Ramadan Terakhir sangat menarik dan apa yang dijangkakan oleh penonton tidak sama dengan cerita sebenarnya. Ramai penonton dan ED sendiri yang menjangkakan Hisham (Esma Daniel) yang akan mati pada penghujung episod sebab pada permulaan cerita, doktor kata dia menghidap HIV dan tidak akan hidup lama. Tetapi, pada kemuncak episod, rupa-rupanya Tasha Shilla (Sakinah) yang mati disebabkan leukimia.

 Tasha Shilla

ED tak sangka yang Tasha Shilla akan berlakon dengan berkepala botak dalam drama ini. Walaupun bukan botak betul-betul, tapi babak dia membuka tudung dan menunjukkan kepalanya yang botak telah memberi kesan yang sangat mendalam kepada penonton. Tahniah Tasha Shilla, lakonan awak memang hebat! Tahun ini, ED dah tengok 3 drama Tasha Shilla di TV3. Mula-mula Gemilang, lepas tu Sahara dan yang terkini Ramadan Terakhir. Jom lihat sekali lagi Tasha Shilla berkepala botak dalam drama Ramadan Terakhir. Cantik tak?

Babak Tasha Shilla berkepala botak dalam Ramadan Terakhir

 Walaupun botak Tasha Shilla tak nampak real, tapi lakonan dia mantap!

Okelah, ED nak beritahu yang drama Samarinda akan dicutikan selama 2 minggu untuk memberi laluan kepada rancangan2 sempena Hari Raya. Insya Allah, slot Samarinda akan kembali lagi pada 13 September nanti. Maaf, setakat ini ED tak tahu lagi drama baharu apa yang akan ditayangkan selepas ini. ED akhiri dengan lagu tema Ramadan Terakhir "Jangan lupa namaku" daripada Pompa Bensin. Udada Ubabye!

 Lagu tema yang paling diminati ramai..

ED: Ramadan bakal berakhir dalam beberapa hari saja lagi.. Huhu..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi