Selasa, 8 Januari 2013

ED minta maaf ekoran entri drama SSID semalam

Hai, ED nak minta maaf atas entri drama Sebenarnya Saya Isteri Dia (SSID) yang ED terbitkan semalam. Mungkin disebabkan entri semalam atau EDtv, timbul fanpage Kami Mahukan Hairul Azreen Idris Jadi Watak Firash Arshad dalam drama SSID.

 Dalam perbincangan awal, inilah pelakon yang dicadangkan untuk drama SSID (belum confirm lagi)

Sebenarnya, Tiz Zaqyah dan Aiman Hakim Ridza hanya pelakon cadangan awal penerbit. Belum confirm lagi. ED update entri semalam bukan untuk menaikkan rating blog atau mencari perhatian umum. ED update apa yang ED tahu sahaja walaupun berita tersebut belum ada kepastian. ED ulangi, Tiz Zaqyah dan Aiman Hakim Ridza belum confirm lagi jadi pelakon drama SSID. Semuanya masih dalam perbincangan lagi. Jadi, janganlah bertindak terburu-buru dahulu. InsyaAllah, bila dah confirm, nanti penerbit drama tersebut akan beritahu ED. Sabar ye semua.. 



Update terbaharu, drama SSID akan ditayangkan dalam slot Zehra dan bukannya dalam Slot Akasia. Sekali lagi ED minta maaf ye.. Berita baik, petang tadi penerbit drama ini memberitahu ED di Twitter bahawa dia akan berkongsi perkembangan terbaharu tentang projek drama SSID. Udada Ubabye!!




ED: Sabar ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi