Khamis, 13 Februari 2020

(Jom Kenal) Biodata Chici Bamba, watak Harlina drama Seadanya Aku

Jom kenali Chichi Bamba, pelakon watak Harlina drama Seadanya Aku. Chichi Bamba anak kepada pelakon Norish Karman. Emak dia dulu heroin drama Spa Q. ED sempat menemubual Chichi Bamba di Instagram minggu lepas.

Chichi Bamba.

Biodata

Nama sebenar: 
Nur Hanyz Amanda Hashimuddin

Nama komersial:
Chichi Bamba

Umur:
16 tahun.

Bagaimana boleh berlakon dalam drama Seadanya Aku?
Tiada rencana, hanya menjalankan tugas sebagai personal assistant kepada bunda norish, saya dan abg saya tedy, memang selalu urus baju,jadual utk bunda bila masa dia shooting,semasa di lokasi,producer dan director,’talent spotted’ me,and did a quick and soft audition,dan dengan izin bunda yang sangat mementingkan quality,commitment dan discipline,alhamdulillah,saya diberi peluang,diganding bahu bersama zara zya dan azlee khairi dalam ‘seadanya aku’.

Cita-cita:
untuk menjadi surgeon

Harapan:
semoga ada lebih banyak peluang yang bermakna.

Ucapan untuk penonton drama Seadanya Aku:
doakan saya,support seadanya akuπŸ™πŸ»πŸ’ͺπŸΌπŸ’ž

1 ulasan:

  1. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    At least 160000 women and men are trying a simple and secret "liquid hack" to lose 2lbs each and every night in their sleep.

    It is scientific and works on anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Hold a clear glass and fill it up half full

    2) Then use this amazing HACK

    and you'll become 2lbs thinner in the morning!

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi