Khamis, 13 Februari 2020

(Jom Kenal) Biodata Danial Dashuki, watak Ryan drama Bukan Kahwin Paksa

Jom kenal pelakon baharu Danial Dashuki yang memegang watak Ryan dalam drama Bukan Kahwin Paksa. ED juga sempat menemubualnya di Instagram.

Danial Dashuki.

Biodata:

Nama penuh:
 Mohd Hadi Danial bin Mohd Dashuki 

 Nama komersial:
Danial Dashuki

Pekerjaan:
Pelakon sepenuh masa.

Danial Dashuki berasal dari Kuala Lumpur. Tarikh lahirnya pada 7 Disember 1994. Dia berumur 26 tahun.

Bagaimana boleh menceburi bidang lakonan?
Actually saya dah lama minat berlakon tapi takde perluang sebelum ni tapi last year saya jumpa seorg manager artis so start dari pada situ dia je jaga dan beri saya perluang untuk berlakon .

Harapan:
 Harapan saya , saya harap saya di terima baik dlm industry dan saya dapat belajar dan saya akan belajar untuk terus berjaya dlm industry lakonan ini.

Ucapan untuk penonton drama Bukan Kahwin Paksa?
 Saya harap semua yg menonton drama bukan kahwin paksa akan terus menyokong drama ni dan menerima baik saya di dlm drama ni dan teruskan menyokong semua yg terlibat.

Terima kasih Danial Dashuki kerana sudi menjawab soalan2 daripada EDtv. Selamat maju jaya dalam industri seni. ED nampak dia ada pakej untuk pergi jauh dalam bidang lakonan. Udada Ubabye!!

2 ulasan:

  1. If you're trying hard to burn fat then you absolutely need to start following this totally brand new personalized keto plan.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and chefs united to provide keto meal plans that are effective, painless, money-efficient, and enjoyable.

    Since their grand opening in 2019, thousands of clients have already transformed their figure and health with the benefits a professional keto plan can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto plan.

    BalasPadam
  2. Halo, saya Vika Andriyani from Indonesia. Pertama sekali saya kenal abang Danial dalam Drama Bukan Kahwin Paksa. Saya langsung suka bila dia berlakon. Tak tau pasti kenapa, but saya tengok abang Danial memang berbakat dalam bidang lakonan. I hope abang Danial terus berjaya and I always support him. Dah la handsome, tak sombong pulak tu. Semoga sometime boleh kita jumpa 😊
    Salam dari Indonesia!

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi