Rabu, 7 September 2011

Wawa Zainal, Preity Zinta Malaysia..

Hai, tengok tak semalam episod akhir Ana Lulu? Topik hari ini tentang seorang pelakon baru yang berlakon dalam drama Ana Lulu, Wawa Zainal. Setiap kali ED tengok dia dalam drama Ana Lulu, mesti ED terbayang muka pelakon hindustan Preity Zinta. Hehehe.. Bila diperhatikan, Wawa Zainal boleh digelar Preity Zinta Malaysia sebab 2 lesung pipinya sama macam Preity Zinta. Kulit putihnya sama macam Preity Zinta dan senyumannya pun sama macam Preity Zinta. Jom kita lihat gambar di bawah!

 Wawa Zainal dan Preity Zinta. Cuba perhatikan betul2..

Sama tak muka mereka? Sedikit cerita tentang Wawa Zainal, dia ni muda lagi, baru 20 tahun dan berasal dari Sabah. Dia anak ke 8 daripada 11 orang adik beradik. Bakat lakonannya bukan bersandarkan kepada paras rupa semata-mata. Wawa Zainal berjaya membawa watak Bunga dalam drama Ana Lulu.

 
Lagi gambar Wawa Zainal dan Preity Zinta. Cuba teka, yang mana Wawa zainal?

Sebut pasal Preity Zinta, hari Sabtu ni ada filem Salaam Namaste lakonan dia dan Saif Ali Khan. ED suka Preity Zinta bila dia melakonkan watak yang sedih2. Filem dia yang paling ED minat ialah Dil Hai Tumhara yang pernah mencatat rating tertinggi apabila ditayangkan di TV3 pada tahun 2002 kalau tak silap. Udada Ubabye!

 Sedutan daripada filem Dil Hai Tumhara

ED: Filem Bollywood sekarang tidak semeriah Filem Bollywood dahulu..

1 ulasan:

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi