Isnin, 19 Februari 2024

(Siaran Media) Pengesahan Penarikan Diri Dato' Jamal Abdillah di AJL38

SIARAN MEDIA

Dengan ini kami FMC Music syarikat yang menerbitkan lagu Ku Cuma mengesahkan bahawa Dato' Jamal Abdillah telah menarik diri dari menyertai Anugerah Juara Lagu untuk tahun ini.  Keputusan itu dibuat setelah mendapat persetujuan bersama antara pihak Dato' Jamal, pihak penerbitan dan FMC Music mewakili pencipta lagu.  

"Pihak kami tidak dapat berbuat apa apa jika keputusan itu telah dibuat sendiri oleh Dato' Jamal dan dipersetujui oleh pihak penerbitan.

Sebelum itu Dato' Jamal sendiri ada memberitahu saya untuk menarik diri, namun saya mencadangkan agar Dato' Jamal memaklumkan sendiri pada pihak penerbitan AJL kerana perkara ini terletak di luar bidang kuasa kami selaku syarikat yang menerbitkan lagu" -  C.F Ho,  Pengarah Urusan FMC Music


Setelah berbincang dengan pencipta lagu Ku Cuma - Ezra Kong . FMC Music  telah bersetuju untuk menamakan penyanyi  Afieq Shazwan sebagai penganti Dato'  untuk berduet bersama Wany Hasrita dipentas akhir Anugerah Juara Lagu nanti. Keputusan pemilihan ini dibuat berdasarkan kredibiliti dan kemampuan Afieq. Kami yakin Afieq mampu memberikan persembahan dan kerjasama yang baik dengan Wany Hasrita.

Afieq Shazwan akan menggantikan Dato' Jamal Abdillah di AJL38.

Good luck untuk lagu Kucuma di AJL38.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi