Jumaat, 21 Oktober 2011

Harapan sempena Hari Jadi ke 26!

Alhamdulillah, hari ini usia ED genap 26 tahun. Pertama sekali, ED nak ucapkan terima kasih kepada kawan2 ED yang telah mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada ED melalui halaman sosial Facebook. Maaf la kepada pembaca blog EDtv kerana ED tak letak akaun facebook peribadi ED di blog ini. Tetapi untuk hari ini, jika anda nak tahu apa dia akaun FB ED? Anda boleh pergi ke alamat sesawang di bawah:


Okelah, sempena hari jadi ED hari ini, harapan ED sama seperti anda semua. Semoga murah rezeki ED dan umur yang diberikan mendapat keberkatan olehNya. Ustaz ED dulu kata, kalau panjang umur tetapi hidup dalam kejahilan, tak guna juga kan? Hmm.. renung2kan. Semakin bertambah usia, nampaknya berat badan ED pun semakin terserlah di dalam gambar. Huhu.. Azam cuti sekolah hujung tahun nanti, ED nak turunkan berat badan la..

Ada beza tak muka ED tahun 2007 dan tahun ini?

Apa? ED macam boleh agak apa yang berkata di dalam hati anda? Bila nak tamatkan zaman bujang?? Jawapan ED ada di dalam video klip di bawah...

Maaf, sebenarnya ED tak kongsi hal2 peribadi di blog ini.. Jadi, anda layan lagu ini dan buat kesimpulan sendiri ye..

Kepada pembaca2 budiman, doakan kesejahteraan hidup ED ye.. Di bawah nanti, ED letak foto yang baru diambil petang tadi sekitar hari jadi ED. Sampai di sini dahulu catatan untuk hari ini. Udada Ubabye!!

Dekat mana ED sambut hari jadi ni? Jawapannya.. bersambung esok.


ED: Alhamdulillah, bertambah lagi usiaku...

2 ulasan:

  1. Selamat ulang tahun ke 26 zahidi zakariya ,semoga dimurah rezeki yg berkat,semoga hari esok lebih baik dari hari ini danSemoga ditemukan jodoh dgn gadis yg solehah ,Amin..

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi