Sabtu, 14 Januari 2012

Drama baharu, BFF Teman Tapi Mesra di TV3

Hai, sementara menunggu Mentor 6 mencari protege2 yang layak ke peringkat persembahan pentas, TV3 akan menayangkan sebuah drama baharu iaitu BFF Teman Tapi Mesra. ED dah baca sinopsisnya dan bagus untuk ditonton oleh anda yang mengutamakan persahabatan dalam hidup.

BFF Teman Tapi Mesra mulai 15 Januari ini di TV3

Sedikit sinopsisnya, BFF mengisahkan tentang dua teman rapat, Iskandar dan Shahidah yang membesar bersama. Mereka berdua saling membantu antara satu sama lain untuk mencapai impian masing-masing. Setelah menamatkan pengajian, Iskandar mendapat tawaran latihan sebagai juruterbang Institut Penerbangan Malaysia Airline manakala Shahidah merancang untuk ke Kuala Lumpur demi merealisasikan impiannya menjadi pereka fesyen. Bagaimanapun, impian Shahidah dihalang oleh ibubapanya yang mahu Shahidah terus tinggal di kampung. Prihatin dengan cita-cita teman baiknya, Iskandar membuat keputusan berani yang bakal merubah persahabatan mereka (sumber: facebook halaman BFF Teman Tapi Mesra)

 Irfan Roslan, Sari Yanti dan Munif Isa

Teraju utama drama ini ialah Sari Yanti, Munif Isa dan Irfan Roslan. Bagi anda yang ada pengalaman bersahabat rapat dengan lawan jantina (contohnya, lelaki berkawan rapat dengan perempuan), anda kena tengok drama ini. Okelah, ED akhiri dengan lagu Teman Tapi Mesra nyanyian kumpulan Ratu.. Udada Ubabye!!

Dengar lagu ni, teringat pulak zaman kawan2 di UKM. Hehe..


ED: jadilah sahabat di kala suka dan duka dan jangan jadi sahabat di kala suka sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi