Ahad, 15 Januari 2012

Sabun Bonux, lebih jimat lebih nilai!

 Sabun Bonux

Hai, hari ini ED nak buat catatan tentang segmen Bijak Belanja. Topiknya tentang sabun cuci pakaian Bonux. Anda dah pernah guna sabun Bonux tak? Kalau belum, ED nak cadangkan anda guna sabun Bonux. Mesti anda akan puas hati.

 Segmen ini membantu anda berjimat dan berbelanja dengan lebih bijak. Hehe..

Bila anda cuci baju dengan Bonux, mesti anda akan rasa perbezaannya. Emak ED kata, sabun Bonux bagus dan wanginya tahan lama. Memang benar seperti yang diiklankan oleh Salleh Yacob dalam TV, sabun Bonux mempunyai 3 kebaikan dalam 1 bungkus. Kebaikan tersebut, mencuci pakaian jadi lebih mudah, wangi tahan lebih lama dan yang paling penting sabun Bonux murah. Berbaloi anda bayar dengan kualiti sehebat sabun Bonux.

Rezeki ED, beli 1 bungkus sabun Bonux, dapat percuma 2 bungkus kecil. Hehe..

Nak kongsi sedikit cerita, petang tadi ED pergi ke UO Superstore untuk membeli sedikit barang dan juga sabun Bonux. Alhamdulillah, ED dapat 2 bungkus kecil sabun Bonux percuma. Kebetulan ED memang nak beli sabun Bonux pun. Ini namanya langkah kanan. Hehe.. Okelah, kepada anda yang nak jimat dan mahukan kualiti terbaik untuk sabun cuci pakaian, sila cuba Bonux. Mesti anda akan puas hati. Udada Ubabye!!

 Iklan TV Bonux, memang betul apa yang diiklankan..


ED: Selamat mencuba!

4 ulasan:

  1. nanti buat review sejauh mana berkesannya sabun bonux ni..
    kakyong guna harimau kuat..

    BalasPadam
  2. Saya dah guna sabun ni, tu yg cadangkan kat kawan2. Kak Yong pun cuba la sekali guna Bonux..

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi