Isnin, 31 Oktober 2011

Panas! Penyanyi Janda Tujuh Kali..

Hai, daripada tajuk entri hari ini macam panas je bunyinya. Penyanyi mana yang jadi janda 7 kali? Topik hari ini akan disingkap melalui slot ID (Indonesia). Kalau dah slot ID, mesti la artis dari Indonesia. Siapakah penyanyi Indonesia tersebut? Lihat video klip di bawah ini.

Dengar la lagunya sampai habis.. hehe..

 Penyanyi Janda Tujuh Kali, Naya Revina..

ED nak ketawa dulu la.. Hahaha.. Sebenarnya penyanyi Indonesia yang janda 7 kali tu bukannya kisah peribadi dia pun, cuma artis tu nyanyi lagu yang bertajuk janda 7 kali. Jadi penyanyi tu ED panggil penyanyi Janda Tujuh Kali. Betul la kan? Hahaha.. Lawak la lagu dia. Tajuk lagunya pun dahsyat!


Di Indonesia, banyak sangat tajuk lagu yang dahsyat2. Mungkin lembaga penapisan lagu di sana longgar kot. Jom kita lihat beberapa lagu di Indonesia yang tajuk lagunya dahsyat dan membingungkan sikit. Jangan tengok tajuk lagunya je, dengar la sekali. Perhatian, kandungan video klip ini agak seksi. Jadi, sediakan selimut sekali. Bila nampak adegan yang tidak manis, sila tutup mata dengan selimut. Hahaha...

Tajuk lagu: Hamil duluan


Tajuk lagu: No Duit No Cinta


Tajuk lagu: Burungnya suka jajan. Hahaha.. dengar dulu baru tahu.


ED yakin, kalau anda lihat video klip di atas, mesti anda akan tersenyum simpul melihat karya-karya lagu Indonesia tersebut. ED tak nak ulas panjang2, jadi semoga anda terhibur dengan catatan hari ini. Udada Ubabye!!


ED: Jom berdangdut!  Hahaha..

2 ulasan:

  1. amboi... 7 kali janda.... hebat2.... kang malaysia buat la 8kali janda.. haha

    BalasPadam
  2. hahaha.. ED tak boleh bayangkan muka org yg bc entri ini.

    BalasPadam

Blogger

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Blog Hiburan dan Peribadi